Цена на доставка
Платена доставка за поръчки на стойност под 100лв - зависи от избрания куриер Спиди , Еконт и Green Courier - според тарифата им, която ще ви бъде показана преди да преключите поръчката.
Безплатна доставка - при поръчка над 100лв.
Условия и начин на доставка
Доставката се извършва от Куриерска фирма /Спиди, Еконт или Green Courier/ на адреса, посочен при попълване на онлайн формата за поръчки.
Поръчките се изпълняват след телефонно обаждане от нас и потвърждениена поръчката от ваша страна.
За град София поръчките се изпълняват в рамките до 24 часа за поръчки направени до 16ч в работен дни, а всички поръчки направени след 16ч в Петък ще ви бъдат доставени в последващия Вторник.
За останалите населени места поръчките се изпълняват в рамките до 48 часа за поръчки направени до 16ч в работен дни, а всички поръчки направени след 16ч в Петък ще ви бъдат доставени най-рано в последващия Вторник. Изключение правят доставките за по-малки населени места, където куриерите доставят по график веднъж или два пъти седмично и доставката зависи от графика на избрания куриер.
Срокът за доставка на стоките, които са с изчерпана наличност към момента на подаване на поръчката, зависи от наличността и срока на доставка до нас от производителя или вносителя на дадения продукт. При телефонния разговор за потвърждение, ще Ви информираме в кой ден ще бъдат окомплектовани и предадени на куриер Вашите покупки.
Вие имате право да се откажете от поръчката, ако срокът за изпълнението и, не е приемлив.
Електронният магазин си запазва правото да откаже доставка до адреси, където подобна не може да бъде организирана с куриер или собствени служители.
„Цена за доставка” съгласно настоящите условия означава цената, която купувача следва да заплати за доставка на стоката с избраните от него параметри.
Цената за доставка се определя и калкулира в стъпките за финализиране на поръчка, след направен избор за куриерска служба, населено място, куриерска услуга – до представителен офис на куриерската служба или адрес на получателя.
Поръчка с избран начин на плащане чрез „банков превод“ започва да се обработва след постъпване на средствата по банковата сметка на Търговеца.
"Провери преди да платиш" - Клиентите на tfa.bg имат възможност за проверка на получената стока преди да я платят. Тази опция е валидна за всички продукти, предлагани и доставяни от онлай магазина tfa.bg. При получаване на Продукта, клиента следва да провери съдържанието на пакета за съответствия на изпратения Продукт с подадената поръчка, както и за съпътстващата документация преди да я приеме, в противен случай, получената от него стока се счита за одобрена и клиента губи правото си след приемането й да претендира, че получената от него стока има явни недостатъци или липса на аксесоари и на който и да е от изискваните от българското законодателство документи. При констатирани нарушения във външния вид на продукта, клиента следва да се обърне към куриера, който е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката и разходите за повредения продукт се покриват от куриера или търговеца, без да се ангажира с това клиента. В противен случай, клиента не може да направи рекламация за липси или нарушена цялост на Продукта.
Рекламации
Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при констатирани липси, дефекти на стоката, несъответствие с обявения размер, несъответствие с обявената търговска марка. Рекламацията се предявява до пет работни дни след закупуването на стоката. При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, заменяне на стоката с нова или отбив от цената.
Отговорност
Електронен магазин не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени артикули, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности, изчакване на нов внос, нова партида от производство или забавяне на доставката до нас от вносителите или производителите на съответните стоки. В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от Вас артикул или се предвиди забавяне на окомплектоването на поръчката, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули.
Връщане и замяна на стока
В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, ако са спазени следните условия:
1. Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана).
2. Не са налице повреди причинени от неправилна употреба.
3. Запазена цялост на оригиналната опаковка, консумативи и аксесоари, в случай че е имало включени такива.
4. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. (В случай на замяна на стока клиентът заплаща 1 куриерска такса, вместо 2 такси за транспорт в двете посоки).
С цел избягване на съмнение, 14-дневният срок започва да тече от датата на получаването на Продукта отразена в документите за предаване на Продукта от служител на куриера извършил доставката.
При упражнено валидно право на отказ от направената поръчка Търговецът ще възстанови на Потребителя платената от него продажна цена за Продуктите (стоките) не по-късно от 14 (четиринадесет) дни считано от датата на получаването обратно на Продукта по начина, по който са платени:
- с наложен платеж;
- по банковата сметка ;
- при плащане с карта, обратно по картата от която са платени.
Търговецът има правото да задържи връщането на Продажната цена, докато не получи обратно Продукта.
За всичко останали условия моля прочетете Общите условия .