Език:
Валута:
BGN
  • USD
  • EUR
  • BGN
Добре дошли в нашия магазин!

Количка

0 артикула
Филтри

Категории

Условия на доставка

Условия и начин на доставка

Доставката се извършва от Куриерска фирма /Спиди или Еконт/ или от наш служител на адреса, посочен при попълване на онлайн формата за поръчки.

За град София поръчките се изпълняват в рамките на 24 ч.

Часът за доставка ще бъде уговорен при телефонния разговор за потвърждение на поръчката.

За останалите населени места поръчаните стоки се окомплектоват и предават на куриер след 16:00 ч. в деня на получаване на поръчката. Куриерът доставя стоките в рамките на два работни дни.

Срокът за окомплектоване на стоките, които са с изчерпана наличност към момента на подаване на поръчката, е от 1 до 3 работни дни и зависи от наличността и срока на доставка до нас от производителя или вносителя на дадения продукт. При телефонния разговор за потвърждение, ще Ви информираме в кой ден ще бъдат окомплектовани и предадени на куриер Вашите покупки.

Вие имате право да се откажете от поръчката, ако срокът за изпълнението й не е приемлив.

Електронен магазин си запазва правото да откаже доставка до адреси, където подобна не може да бъде организирана с куриер или собствени служители, или ако разходите на доставка значително надвишават обичайните поради адреса на доставка или параметрите на стоката като размери или тегло.

Запазваме си правото да поискаме клиента да заплати изцяло или частично транспортните разходи за много обемни и тежки пратки. Същите разходи ще бъдат уточнени в зависимост от самия продукт и адреса на доставка. Клиентът ще бъде уведомен предварително и има право да се откаже от поръчката, ако цената на транспортните разходи не е приемлива.

Рекламации

Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при констатирани липси, дефекти на стоката, несъответствие с обявения размер, несъответствие с обявената търговска марка. Рекламацията се предявява до пет работни дни след закупуването на стоката. При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, заменяне на стоката с нова или отбив от цената.

Отговорност

Електронен магазин не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени артикули, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности, изчакване на нов внос, нова партида от производство или забавяне на доставката до нас от вносителите или производителите на съответните стоки. В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от Вас артикул или се предвиди забавяне на окомплектоването на поръчката, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули.

Връщане и замяна на стока

В срок от 7 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, ако са спазени следните условия:

1. Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана).
2. Не са налице повреди причинени от неправилна употреба.
3. Запазена цялост на оригиналната опаковка, консумативи и аксесоари, в случай че е имало включени такива.
4. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. (В случай на замяна на стока клиентът заплаща 1 куриерска такса, вместо 2 такси за транспорт в двете посоки).

С оглед спазването на чл.53 от ЗЗП, плащанията на стоки към tfa.bg са неавансови, а преди изтичане на 7-дневния срок, в който може да се откажете от сключения договор (поръчката), платената от Вас сума се приема като задатък (съобразен с чл.93 от ЗЗД). 

Върни До Горе