Език:
Валута:
BGN
  • USD
  • EUR
  • BGN
Добре дошли в нашия магазин!

Количка

0 артикула
Филтри

Категории

Условия на доставка

Цена на доставка

Платена доставка - според тарифата на съответния куриер с 20% отстъпка.
Безплатна доставка - при поръчка над 100лв.

Условия и начин на доставка

Доставката се извършва от Куриерска фирма /Спиди или Еконт/ или от наш служител на адреса, посочен при попълване на онлайн формата за поръчки.

За град София поръчките се изпълняват в рамките на 24 ч.

Часът за доставка ще бъде уговорен при телефонния разговор за потвърждение на поръчката.

За останалите населени места поръчаните стоки се окомплектоват и предават на куриер след 16:00 ч. в деня на получаване на поръчката. Куриерът доставя стоките в рамките на два работни дни.

Срокът за окомплектоване на стоките, които са с изчерпана наличност към момента на подаване на поръчката, е от 1 до 3 работни дни и зависи от наличността и срока на доставка до нас от производителя или вносителя на дадения продукт. При телефонния разговор за потвърждение, ще Ви информираме в кой ден ще бъдат окомплектовани и предадени на куриер Вашите покупки.

Вие имате право да се откажете от поръчката, ако срокът за изпълнението и, не е приемлив.

Електронният магазин си запазва правото да откаже доставка до адреси, където подобна не може да бъде организирана с куриер или собствени служители.

„Цена за доставка” съгласно настоящите условия означава цената, която купувача следва да заплати за доставка на стоката с избраните от него параметри.

Цената за доставка се определя и калкулира в стъпките за финализиране на поръчка, след направен избор за куриерска служба, населено място, куриерска услуга – до представителен офис на куриерската служба или адрес на получателя.

Поръчка с избран начин на плащане чрез „банков превод“ започва да се обработва след постъпване на средствата по банковата сметка на Търговеца.

При получаване на Продукта, Потребителят следва да провери съдържанието на пакета за съответствия на изпратения Продукт с подадената поръчка. При констатирани нарушения във външния вид на Продукта, Потребителят следва да се обърне към куриера, който е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката и разходите за повредения Продукт се покриват от куриера. В противен случай, Потребителят не може да направи рекламация за липси или нарушена цялост на Продукта

Рекламации

Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при констатирани липси, дефекти на стоката, несъответствие с обявения размер, несъответствие с обявената търговска марка. Рекламацията се предявява до пет работни дни след закупуването на стоката. При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, заменяне на стоката с нова или отбив от цената.

Отговорност

Електронен магазин не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени артикули, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности, изчакване на нов внос, нова партида от производство или забавяне на доставката до нас от вносителите или производителите на съответните стоки. В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от Вас артикул или се предвиди забавяне на окомплектоването на поръчката, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули.

Връщане и замяна на стока

В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, ако са спазени следните условия:

1. Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана).
2. Не са налице повреди причинени от неправилна употреба.
3. Запазена цялост на оригиналната опаковка, консумативи и аксесоари, в случай че е имало включени такива.
4. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. (В случай на замяна на стока клиентът заплаща 1 куриерска такса, вместо 2 такси за транспорт в двете посоки).

 С цел избягване на съмнение, 14-дневният срок започва да тече от датата на получаването на Продукта отразена в документите за предаване на Продукта от служител на куриера извършил доставката.

При упражнено валидно право на отказ от направената поръчка Търговецът ще възстанови на Потребителя платената от него Продажна цена за Продуктите (стоките) по посочената от него банкова сметка или по друг избран от Потребителя начин не по-късно от 14 (четиринадесет) дни считано от датата на получаването обратно на Продукта.

Търговецът има правото да задържи връщането на Продажната цена, докато не получи обратно Продукта.

Върни До Горе